Dragoria

Zaloguj się lub zarejestruj.

Zaloguj się podając nazwę użytkownika, hasło i długość sesji
Szukanie zaawansowane  

Aktualności:

Forum SMF zostało uruchomione!


Autor Wątek: Rycerze  (Przeczytany 944 razy)

Ryuk

  • Admin
  • Ekspert
  • ********************
  • Reputacja +3/-0
  • Wiadomości: 871
  • miłość nie istnieje ...chyba, że do zabijania
    • Zobacz profil
Rycerze
« dnia: Grudzień 29, 2013, 15:10:04 »

Każdy rycerz chyba chce awansować co? Ze względu na to, że jestem nauczycielem postanowiłam stworzyć spis w którym będzie umieszczone rożne stadium rycerstwa. Tak rycerstwa.


1.Nowo przybyły
Dopiero postanowił, że zostanie rycerzem. Zna się trochę na samoobronie i kilka ataków jest opanowanych lecz są to ataki podstawowe i nie nauczone do końca. Można jeszcze popracować nad kondycją, siłą i według mnie najważniejsze - taktyka.

2.Tarczowiec
Już wie co chce robić. Zna kilka dobrych ataków i już może się wdawać w bójki (i tak nie polecam). Nadal musi ćwiczyć lecz już nie aż tak mocno jak kiedyś. Inni rycerze mogą już trochę liczyć się z jego zdaniem, ale tylko ci mili.

3.Ofiara
Ten stopień nie należy do najlepszych. Jest tak przygotowany że wysyła się ich do brudnej roboty, bo już może je robić. Do perfekcji ma kilka ataków i uczy się kolejnych. Jeżeli dobrze się spiszesz to najwyżej ci podziękują choć to też rzadkość.

4.Ten prawdziwy
Po tak męczącym zajęciu należy się chwila spokoju... Marzenia. Ćwicz dużo - będą efekty. Aby być dobrym mało ci zostało więc teraz nie przestawaj. Zostało ci tylko kilak ataków i ćwiczeń, wtedy odpoczniesz.

5.Końcowy
Wszystko jest dobrze, teraz zostało ci tylko samo doskonalenie się. Zawsze można być lepszym...


To cały poziom podstawowy, teraz można zbierać tytuły których planuje dość sporą różnorodność:
Łowca Bestii-pokonałeś choć jeden raz każdy gatunek potwora (mi. Smoki, harpie, wąż morski, wilkołaki, wampiry, kotołaki itd.)