Dragoria

Zaloguj się lub zarejestruj.

Zaloguj się podając nazwę użytkownika, hasło i długość sesji
Szukanie zaawansowane  

Aktualności:

Forum SMF zostało uruchomione!


Autor Wątek: Moce i umiejętności  (Przeczytany 1808 razy)

Evora

  • Head Admin
  • Bardzo zaawansowany użytkownik
  • *************************
  • Reputacja +1/-0
  • Wiadomości: 485
  • Krucja zawsze i wszędzie ma oczy dookoła głowy...
    • Zobacz profil
    • The Eternal Night
Moce i umiejętności
« dnia: Grudzień 22, 2013, 08:32:11 »

 Tak sobie myślę, że zawsze usiłuję wszędzie dać jakiś ładny początek i koniec, a jest to raczej zbędne. To chyba takie przyzwyczajenie blogerki...
 Dobrze. A zatem mocy mamy dużo. Czary magów nie opierają się na jakiś formułkach itp. tylko mag  musi się skupić i żeby na przykład mógł wykonać jakieś czar, no nie wiem coś z ogniem może, to musi spiąć rękę, bo inaczej się poparzy. Ehhh... Nie umiem tłumaczyć. Ja może opiszę czary, a później wszyscy będą się domyślać o co mi chodziło.
 Tak...Eee... Mag ma dostęp do trzynastu zaklęć: po cztery z dwóch żywiołów oraz pięć z jednego. Podsumowując mag może opanować trzy żywioły, ale tylko w jednym ma dostęp do zaklęcia najsilniejszego. Oczywiście te żywioły można sobie wybrać.

 Zaklęcia dla magów:

1. Ogień:

a. Pojedynczy Płomień- zaklęcie podstawowe. Podczas jego użycia w dłoni maga pojawia się płomień ognia. Po szkoleniu  w gildii większość magów opanowuje sztuczkę, która pozwala na zmianę koloru płomienia. Najczęściej czar jest wykorzystywany do oświetlenia drogi niż do walki.

b. Ognista Tarcza- zaklęcie podstawowe. Mag tworzy wokoło siebie pole siłowe zbudowane z ognia. Trudno jest się przez nie przebić, ale nie jest to nie możliwe.(rzucić w maga kamieniem xD)

c. Kula Ognia- zaklęcie no... nie trudne i nie łatwe. Mag skupiając swoją energię tworzy kulę ognia, następnie wysyła ją gdzieś hen daleko, żeby sobie leciała i albo podpaliła wszystko dookoła, albo po wykonaniu specjalnego szkolenia, wybuchła.

d. Płomienna Ściana- również średnie. W wybranym miejscu przez maga tworzy się ściana ognia. Niestety wygenerowanie takiej ściany chwilę trwa i kosztuje sporej siły woli.

e. Inferno- trudne, a jakby inaczej? Mag tworzy kulę ognia, która następnie pędzi w stronę przeciwnika i tam wybucha podpalając wszystko dookoła.

2. Woda.

a. Hydrokineza- zaklęcie podstawowe. Umożliwia formowanie wody w kule, krople, przemieszczanie jej.

b. Nieskończony Oddech- zaklęcie podstawowe. Umożliwia oddychanie pod wodą.

c. Przemiana wody w lód- nooo... tak średnie. Umożliwia magowi w nagłym momencie przemienić wodę, która może się unosić za pomocą Hydrokinezy w lód.

d. Kula Wody- zaklęcie średnie. Tworzy dookoła maga kulę wody, działającą jako tarcza. Przez nią jest się trudniej przebić niż tą z ognia.

e. Lodowy Kiścień- no dość mocne. Mag z wody tworzy kulę , następnie ją zamraża i tworzy jakby kulę kiścienia, zatkniętą na lodowym łańcuch. Mag może zacząć nimi miotać, ale zależnie od siły maga może tyle przywołać kul tylko, że one rozwalają się od razu po zderzeniu z czymś.

3. Światło

 a. Kula Światła- podstawowe. Pozwala magowi na stworzenie kuli światła, może ją wykorzystać do oświetlenia drogi albo do rzucenia nią w kogoś.

b. Świetlista Tarcza-podstawowe. Jedna z lepszych tarcz, ale trudniej ją opanować, tak aby po dwóch ciosach się nie rozleciała. W dodatku jest świecąca co utrudnia znalezienie nas przeciwnikowi (o ile w pobliżu jest więcej takich tarcz)

c. Oślepienie- średnie, bo krótkotrwałe. Mag przywołuje kulę światła, która oślepia przeciwników.

d. Uderzenie Ogłuszające- średnie. Mag tworzy kulę światła, po czym wysyła ją w stronę przeciwnika. Kula wybucha kilka metrów lub centymetrów przed przeciwnikiem. Może również uderzyć w przeciwnika i wybuchnąć podczas zderzenia, co daje większy efekt.

e. Pole Magnetyczne- trudne. Mag tworzy wokoło siebie, albo gdzieś indziej niewidzialne pole siłowe. Człowiek może przez nie przejść tylko, że wtedy mag Cię zauważy, a wtedy nie wiadomo na  jakie tortury Cię skarze.

 Cień:

a. Ciemność - zaklęcie podstawowe. Dzięki temu zaklęciu w promieniu kilku metrów zapada nieprzenikniony mrok, nawet, jeśli jest akurat środek dnia.

b. Cichocień - zaklęcie podstawowe. Umożliwia bezszelestne poruszanie się i niewidzialność. Jednak jest podstawowe, gdyż efekt trwa do 4 minut.

c. Uderzenie Ciemności - zaklęcie średnie. Kula ciemności ma postać materialną. Otacza ona przeciwnika i więzi go w kuli przez kilka minut. 

d. Piętno Cienia - zaklęcie średnie. Na ciele przeciwnika pojawia się twz. piętno, dzięki któremu można go odnaleźć, gdziekolwiek by się nie ukrył, oraz jednocześnie go osłabia. Trwa to do pół godziny.

e. Iluzja - zaklęcie trudne. Opiera się to na iluzji, które pokazują najgorsze koszmary przeciwnika.


 Ziemia:

a. Kamienny Pocisk - zaklęcie podstawowe. Czyli po prostu możliwość wysłania kamienia gdziekolwiek się chcę. Można po prostu przenieść kamień, bądź zaatakować nim przeciwnika.

b. Trzęsienie ziemi - zaklęcie podstawowe. O niskim zasięgu i najczęściej niespecjalnie groźne trzęsienie ziemi. Polega na tym, że przeciwnik traci równowagę i najczęściej pada na ziemię.

c. Kamienna tarcza - zaklęcie średnie. Przed magiem wyrasta potężny głaz, który go zasłania. Jednak skała jest krucha i po max. 3 atakach ulega zniszczeniu.

d. Ruchome piaski - zaklęcie podstawowe. Chyba nie muszę tłumaczyć, o co chodzi. Możliwość jest dostępna tylko na pustyniach, bądź pustkowiach, czy mokradłach.

e. Lawina - zaklęcie trudne. Wywołuję potężną lawinę, jednak umiejętność dostępna tylko w górach.
 
 Powietrze:

a. Uderzenie powietrza - zaklęcie podstawowe. coś w stylu kuli wiatru, która pozbawia przeciwnika równowagi.

b. Powietrzna tarcza- zaklęcie podstawowe. Mag otacza się powietrzną kulą, która chroni go przed kilkoma pierwszymi atakami.

c. Tornado - zaklęcie średnie. Przywołuję potężne wichury, jednakże efekt trwa kilka minut.

d. Próżnia - zaklęcie średnie. W jakimś małej komorze, pomieszczeniu mag może wywołać próżnie.

e. Błyskawica - zaklęcie trudne. Polega na porażeniu błyskawicą przeciwnika.
 

 Zaklęcia Nekromantów:

1. Przywoływanie Duchów -dookoła nekromanty pojawiają się duchy przyzwane przez niego.

2. Przywołanie Żywiołaka - nekromanta tworzy żywiołaka z wybranego żywiołu. On będzie go chronił przez jakiś czas ale później zniknie.

3. Ożywianie- nekromanta może ożywić dowolną osobę, zwierzę itd. Tylko, że jest mały haczyk. To ożywione coś nie dostaje nowego ciała. Musi wejść w swoje stare ciało. Dlatego gdy nekromanta tworzy amię z umarlaków zawsze są to zombie.

4. Psychokineza- nekromanta potrafi przesuwać przedmioty za pomocą siły woli.

5. Pnącza -zaklęcie słabe, ale często wykorzystywane gdy nekromanta nie może gdzieś sięgnąć. Od ziemi szybko wyrastają długie i mocne pnącza (nieodporne na broń), i nekromanta może se zrobić z nimi co chce.

6. Przywoływanie Czarnej Mgły- nekromanta przywołuje do wokoło siebie czarną mgłę, która może służyć jako osłona.

7. Zamiana w Mgłę- po przywołaniu dość sporej ilości mgły nekromanta znika, ale musi się pojawić maksymalnie kilka metrów dalej.

 Na czary to tyle ich wymyśliłam. Nowe propozycje proszę składać na tablicy ogłoszeń. Umiejętności wojowników i złodziei mogą być przeróżne, ale proszę zapamiętać by jakieś magiczne nie były. To w końcu umiejętności.
« Ostatnia zmiana: Grudzień 27, 2013, 07:26:16 wysłana przez Evora »
Zapisane
'Umiera się na wiele spo­sobów: z miłości, z tęskno­ty, z roz­paczy, ze zmęcze­nia, z nudów, ze strachu... Umiera się nie dla­tego, by przes­tać żyć, lecz po to, by żyć inaczej. Kiedy świat za­cieśnia się do roz­miaru pułap­ki, śmierć zda­je się być je­dynym ra­tun­kiem, os­tatnią kartą, na którą sta­wia się włas­ne życie. "

Ryuk

  • Admin
  • Ekspert
  • ********************
  • Reputacja +3/-0
  • Wiadomości: 871
  • miłość nie istnieje ...chyba, że do zabijania
    • Zobacz profil
Odp: Moce i umiejętności
« Odpowiedź #1 dnia: Grudzień 22, 2013, 10:51:13 »

Prosze Evora zastąp mnie... ty jesteś od nauki zaklęć ....ja niebęde w tym njlepsza?
Zapisane



A TO MÓJ TOWARZYSZ:

Imie: Delgado
Płeć: Chłopiec
Rasa: Lacer
Odmiana: ogień/magma/lawa
Ataki: zieje delikatnym ogniem, rozgrzewa wszystko wokół swojego przeciwnika lecz na krótki czas



ILE RAZY JA MOGĘ ZMIENIAĆ AWATAR!

Evora

  • Head Admin
  • Bardzo zaawansowany użytkownik
  • *************************
  • Reputacja +1/-0
  • Wiadomości: 485
  • Krucja zawsze i wszędzie ma oczy dookoła głowy...
    • Zobacz profil
    • The Eternal Night
Odp: Moce i umiejętności
« Odpowiedź #2 dnia: Grudzień 22, 2013, 11:09:34 »

 Ja uczyć nie będę, bo jestem nekromantą. Nie musisz uczyć akurat zaklęć. Jest przecież Akademia, a ja już chyba o tym gdzieś pisałam.
Zapisane
'Umiera się na wiele spo­sobów: z miłości, z tęskno­ty, z roz­paczy, ze zmęcze­nia, z nudów, ze strachu... Umiera się nie dla­tego, by przes­tać żyć, lecz po to, by żyć inaczej. Kiedy świat za­cieśnia się do roz­miaru pułap­ki, śmierć zda­je się być je­dynym ra­tun­kiem, os­tatnią kartą, na którą sta­wia się włas­ne życie. "

Ryuk

  • Admin
  • Ekspert
  • ********************
  • Reputacja +3/-0
  • Wiadomości: 871
  • miłość nie istnieje ...chyba, że do zabijania
    • Zobacz profil
Odp: Moce i umiejętności
« Odpowiedź #3 dnia: Grudzień 22, 2013, 11:11:12 »

Dobra może je przeczytam i bede uczyć wszystkiego ....może mi sie udać...
Zapisane



A TO MÓJ TOWARZYSZ:

Imie: Delgado
Płeć: Chłopiec
Rasa: Lacer
Odmiana: ogień/magma/lawa
Ataki: zieje delikatnym ogniem, rozgrzewa wszystko wokół swojego przeciwnika lecz na krótki czas



ILE RAZY JA MOGĘ ZMIENIAĆ AWATAR!

Evora

  • Head Admin
  • Bardzo zaawansowany użytkownik
  • *************************
  • Reputacja +1/-0
  • Wiadomości: 485
  • Krucja zawsze i wszędzie ma oczy dookoła głowy...
    • Zobacz profil
    • The Eternal Night
Odp: Moce i umiejętności
« Odpowiedź #4 dnia: Grudzień 22, 2013, 16:42:47 »

 Ale możesz zawsze tylko szkolić w Akademii. Przecież jesteś wojownikiem.
Zapisane
'Umiera się na wiele spo­sobów: z miłości, z tęskno­ty, z roz­paczy, ze zmęcze­nia, z nudów, ze strachu... Umiera się nie dla­tego, by przes­tać żyć, lecz po to, by żyć inaczej. Kiedy świat za­cieśnia się do roz­miaru pułap­ki, śmierć zda­je się być je­dynym ra­tun­kiem, os­tatnią kartą, na którą sta­wia się włas­ne życie. "

Ryuk

  • Admin
  • Ekspert
  • ********************
  • Reputacja +3/-0
  • Wiadomości: 871
  • miłość nie istnieje ...chyba, że do zabijania
    • Zobacz profil
Odp: Moce i umiejętności
« Odpowiedź #5 dnia: Grudzień 22, 2013, 16:47:13 »

Czyli z tego co przeczytałam i mój mózg przysfoił to ja ucze na akademi ,nieucze magów, wszytkim moge robić testy na zwierza i coś jeszcze?
Zapisane



A TO MÓJ TOWARZYSZ:

Imie: Delgado
Płeć: Chłopiec
Rasa: Lacer
Odmiana: ogień/magma/lawa
Ataki: zieje delikatnym ogniem, rozgrzewa wszystko wokół swojego przeciwnika lecz na krótki czas



ILE RAZY JA MOGĘ ZMIENIAĆ AWATAR!

Evora

  • Head Admin
  • Bardzo zaawansowany użytkownik
  • *************************
  • Reputacja +1/-0
  • Wiadomości: 485
  • Krucja zawsze i wszędzie ma oczy dookoła głowy...
    • Zobacz profil
    • The Eternal Night
Odp: Moce i umiejętności
« Odpowiedź #6 dnia: Grudzień 22, 2013, 17:26:18 »

 Emmm... Chyba nie.
Zapisane
'Umiera się na wiele spo­sobów: z miłości, z tęskno­ty, z roz­paczy, ze zmęcze­nia, z nudów, ze strachu... Umiera się nie dla­tego, by przes­tać żyć, lecz po to, by żyć inaczej. Kiedy świat za­cieśnia się do roz­miaru pułap­ki, śmierć zda­je się być je­dynym ra­tun­kiem, os­tatnią kartą, na którą sta­wia się włas­ne życie. "

Ryuk

  • Admin
  • Ekspert
  • ********************
  • Reputacja +3/-0
  • Wiadomości: 871
  • miłość nie istnieje ...chyba, że do zabijania
    • Zobacz profil
Odp: Moce i umiejętności
« Odpowiedź #7 dnia: Grudzień 22, 2013, 17:27:50 »

Dobra narazie to jeszcze tylko spytam.... kto bedzie uczył magów? I czy ucze złodziei ...bardzo chce
Zapisane



A TO MÓJ TOWARZYSZ:

Imie: Delgado
Płeć: Chłopiec
Rasa: Lacer
Odmiana: ogień/magma/lawa
Ataki: zieje delikatnym ogniem, rozgrzewa wszystko wokół swojego przeciwnika lecz na krótki czas



ILE RAZY JA MOGĘ ZMIENIAĆ AWATAR!

Evora

  • Head Admin
  • Bardzo zaawansowany użytkownik
  • *************************
  • Reputacja +1/-0
  • Wiadomości: 485
  • Krucja zawsze i wszędzie ma oczy dookoła głowy...
    • Zobacz profil
    • The Eternal Night
Odp: Moce i umiejętności
« Odpowiedź #8 dnia: Grudzień 22, 2013, 21:57:20 »

 Złodzieje uczą się sami, tak jak nekromanci. A kto uczył będzie magów, to nie wiem. Zapewne jak już zrobią ogłoszenie o pracach to znajdą się chętni.
Zapisane
'Umiera się na wiele spo­sobów: z miłości, z tęskno­ty, z roz­paczy, ze zmęcze­nia, z nudów, ze strachu... Umiera się nie dla­tego, by przes­tać żyć, lecz po to, by żyć inaczej. Kiedy świat za­cieśnia się do roz­miaru pułap­ki, śmierć zda­je się być je­dynym ra­tun­kiem, os­tatnią kartą, na którą sta­wia się włas­ne życie. "

Ryuk

  • Admin
  • Ekspert
  • ********************
  • Reputacja +3/-0
  • Wiadomości: 871
  • miłość nie istnieje ...chyba, że do zabijania
    • Zobacz profil
Odp: Moce i umiejętności
« Odpowiedź #9 dnia: Grudzień 22, 2013, 22:08:57 »

ja chce trenować złodzieeeeei
Zapisane



A TO MÓJ TOWARZYSZ:

Imie: Delgado
Płeć: Chłopiec
Rasa: Lacer
Odmiana: ogień/magma/lawa
Ataki: zieje delikatnym ogniem, rozgrzewa wszystko wokół swojego przeciwnika lecz na krótki czas



ILE RAZY JA MOGĘ ZMIENIAĆ AWATAR!

Evora

  • Head Admin
  • Bardzo zaawansowany użytkownik
  • *************************
  • Reputacja +1/-0
  • Wiadomości: 485
  • Krucja zawsze i wszędzie ma oczy dookoła głowy...
    • Zobacz profil
    • The Eternal Night
Odp: Moce i umiejętności
« Odpowiedź #10 dnia: Grudzień 22, 2013, 22:14:18 »

 Ale oni się sami szkolą :-\
Zapisane
'Umiera się na wiele spo­sobów: z miłości, z tęskno­ty, z roz­paczy, ze zmęcze­nia, z nudów, ze strachu... Umiera się nie dla­tego, by przes­tać żyć, lecz po to, by żyć inaczej. Kiedy świat za­cieśnia się do roz­miaru pułap­ki, śmierć zda­je się być je­dynym ra­tun­kiem, os­tatnią kartą, na którą sta­wia się włas­ne życie. "
 

Polityka cookies
Darmowe Fora | Darmowe Forum
coffee silverstar goldcraft chopin mexicotelenovelas