Dragoria

Zaloguj się lub zarejestruj.

Zaloguj się podając nazwę użytkownika, hasło i długość sesji
Szukanie zaawansowane  

Aktualności:

Forum SMF zostało uruchomione!


Autor Wątek: Postacie  (Przeczytany 843 razy)

Evora

  • Head Admin
  • Bardzo zaawansowany użytkownik
  • *************************
  • Reputacja +1/-0
  • Wiadomości: 485
  • Krucja zawsze i wszędzie ma oczy dookoła głowy...
    • Zobacz profil
    • The Eternal Night
Postacie
« dnia: Grudzień 21, 2013, 21:53:22 »

 Jak można było przeczytać w fabule na świecie mamy kilka nacji. Dokładniej dzielą się one na ludzi, elfy, wilkołaki, kotołaki oraz wampiry. To jest taki ogólny podział, ponieważ ja nie zabraniam stworzenia jakiejś hybrydy albo bycia upadłym aniołem, albo jakimś karłem. W tej kwestii proszę o popisanie się swoją kreatywnością i stworzenie własnej niepowtarzalnej postaci. Jeszcze uprzejmie proszę (jak wszędzie), aby cudzych pomysłów nie kopiować, bo jeżeli będą kłótnie typu, że ktoś tam od gapił od kogoś tam to rozszarpię ich wszystkich. Więc proszę bez takich.
 U postaci mamy również podział na grupy. Mamy magów, wojowników nekromantów i złodziei. Czym oni się między sobą różnią? Zapewne jak każdy to przeczyta to będą się czepiać, że mag i nekromanta to praktycznie to samo, tylko, że nekromanta ma inną moc. Na samym początku tworzenia forum był pomysł aby stopniować to, że na początku jest się magiem, a później można zostać nekromantą. No właśnie tak nie będzie, bo ja nie chcę by wszyscy chcieli być tylko takimi koksami. Mi się to w głowie nie mieści. Dać swojej postaci moc żywiołów i jeszcze nekromancję.
 No dobra. Ja zostawię ten temat i może ładnie opiszę te grupy, aby każdy miał wybór. Zapewne większość wybierze nekromantów, ale dobra.
 
 Magowie -osoby posiadające talent magiczny. Ten talent pojawia się sam po przez nagłe opanowanie jakiegoś prostego zaklęcia, albo wyczuty przez innego maga. Swoje umiejętności rozwijają w gildii na uniwersytecie ucząc się od innych magów. Ogólnie nazywając moce magów jest to magia żywiołów, pola siłowe oraz rozmaite umiejętności władania nad poszczególnymi narządami ciała, co przydaje się dość często w medycynie. Każdy mag może opanować trzy żywioły, ale tylko z jednego wybranego żywiołu ma dostęp do najsilniejszego zaklęcia(tego trudnego). Mamy też drugą bliżej nieokreśloną gildię magów wymienioną w fabule. Często zniechęceni magowie uciekają do niej przed zakończeniem całkowitego szkolenia. No i jeszcze magowie mają do dyspozycji szaty magów uszyte z jedwabi co daje nam prawdziwy luksus.
 
 Wojownicy -osoby głównie skupiające się na sile fizycznej, oraz sztukami posługiwania się bronią białą (gdyż innej tutaj nie mamy). Wojowników szkoli się w Akademii, po czym mogą zasłynąć z zabicia jakiegoś demona, albo jakiegoś innego niesamowitego wyczynu. Jako jedyna grupa mogą nosić ciężką i niezawodną kolczugę. Wojownicy to nie tylko osoby władające mieczem. W akademii szkoli się nie tylko pod kątem broni no... typu miecz, ale również są szkolenia pod kątem broni dystansowej. W pewnym momencie wojownik może po prostu, którą woli broń i dołącza do danej grupy... Zbyt bardzo zaczynam to komplikować.
 
 Złodzieje -grupa bazująca w wielkich miastach, gdzie jest mnóstwo ludzi do okradania. Złodzieje to mistrzowie poruszania się niezauważalnie, a dzięki swojemu fachowi są również doskonałymi biegaczami. Najczęściej posługują się długimi sztyletami. Złodzieje często pojawiają się również na morzach jako piraci żeglując na własnym okręcie i łupiąc nabrzeżne miasta albo statki handlowe. Po długich ćwiczeniach złodziej może zostać również płatnym mordercą i działać na zlecenie, oczywiście za odpowiednią cenę...
 
 Nekromanci -z reguły samotnicy, uczący się magii opierając si na własnym cierpieniu. Przeróżne zdarzenia losu wpływają na nich, że nagle w nich pojawia się umiejętność przywoływania duchów. Na początku są niekontrolowane co wywołać może duże spustoszenie, ale z czasem nekromanci nabierają wprawy. Ich magia skupia się przede wszystkim tylko na duchach, przyzywaniu ich oraz ożywianiu zmarłych. Nie znają jakiś potężniejszych zaklęć obronnych, ponieważ wszystkie ich czary wymagają czasu, przez co mają małe zastosowanie gdy jest się w zasadzce. Dlatego również nekromanci znają podstawy władanie bronią. Zazwyczaj noszą przy sobie długi sztylet, głównie wykorzystywany przy zbieraniu ziół, oraz jakąś inną lekką broń. Najczęściej jest to drugi sztylet, lekki łuk, albo bat. W przeciwieństwie do magów noszą oni zwykłe ubrania, dlatego trudno rozróżnić ich w tłumie, ale raczej za wielkimi miastami nie przepadają. Większość to bezduszni samotnicy zepchnięci w otchłań psychozy rozszarpujący każdego kogo napotka...

 Dobrze, a zatem jakiś ogólny opis jest. Ja chyba nie mam już co dodać. Poza tym przy nekromantach coś za bardzo się rozpisałam... No i jeszcze jedno. W fabule nekromanta umiał władać nad ogniem. Był to pierwszy nekromanta i on, i tylko on umiał panować nad ogniem. Normalnie nekromanci tego nie potrafią. Dobrze, to tyle i dziękuję za uwagę.
« Ostatnia zmiana: Grudzień 23, 2013, 09:04:06 wysłana przez Evora »
Zapisane
'Umiera się na wiele spo­sobów: z miłości, z tęskno­ty, z roz­paczy, ze zmęcze­nia, z nudów, ze strachu... Umiera się nie dla­tego, by przes­tać żyć, lecz po to, by żyć inaczej. Kiedy świat za­cieśnia się do roz­miaru pułap­ki, śmierć zda­je się być je­dynym ra­tun­kiem, os­tatnią kartą, na którą sta­wia się włas­ne życie. "
 

Polityka cookies
Darmowe Fora | Darmowe Forum
halotupsy jzw sawanna gods patrimonium