Dragoria

Zaloguj się lub zarejestruj.

Zaloguj się podając nazwę użytkownika, hasło i długość sesji
Szukanie zaawansowane  

Aktualności:

Forum SMF zostało uruchomione!


Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.

Pokaż wątki - Sheere

Strony: [1]
1
Sheere / Wierzchowiec
« dnia: Grudzień 29, 2013, 15:09:27 »
Imię: Spirit
Płeć: Samiec
Gatunek: Nazgul nazgulowaty?
Charakter: Lojalny, posłuszny, nieprzyjemny dla innych.
Wygląd: http://www.culut.com/static/wallpaper/1280x1024/hd-wallpapers-fantasy-fairy-wallpaper-nazgul-1280x1024-wallpaper.jpg

*Inne: Wykorzystywany jest jako wierzchowiec, walczy tylko w sytuacjach krytycznych, bądź w samoobronie, a służą mu do tego kolce na grzbiecie, pazury na tylnych łapach, charakterystyczny kolec na końcu ogona i oczywiście kły. Jest wytrzymały, oraz szybki w powietrzu, jednak trochę niezgrabny na ziemi.

2
Bank / She
« dnia: Grudzień 28, 2013, 11:46:15 »
Dobra, ile ja mam srebra? Dawać propozycję, kto więcej, bo się pogubiłam. xD

3
Pomysły / Czysty zasyp.
« dnia: Grudzień 27, 2013, 00:07:13 »
Przedmioty zwykłe:

Bryła magmy
Kolcolist (drzewko)
Dar nimfy (przedmiot)
Pył magii
Kieł smoka
Ametystowa róża
Szmaragdowa lilia
Bezdenny woreczek
Klątwa milczenia
Pył księżyca
Kamień Księżycowy
Róg chaosu
Czarna perła
Bransoleta śmierci
Kamienny Pazur
Esencja Mrozu


I takie coś, wymyśliłam to w sprawie z pracami. Głównie chodzi o te targi, czyli sprzedawane przedmioty:


Zbroje


Płomienna zbroja - x1 Esencja Ognia, x1 Łzy Słońca, x1 Płomienny Pył

Lodowa zbroja - by ją stworzyć potrzeba: Szafirowa woda, x2 Srebrne Łzy, x1 Esencja Mrozu

Piaskowa zbroja - x1 Korzenie Wiecznego Drzewa, x1 Kopyta Centaura, x2 Grzyb Narowo

Czarna zbroja - x1 Nektar Śmierci, x2 Czarny Piasek, x3 Mroczne Ziele

Biała zbroja - x1 Kryształowy Miał, x3 Niebieskie Wiśnie, x1 Atramentowa Krew



Eliksiry:

Eliksir energii - Dodaję nowej energii, w przypadku, gdy ktoś jest skrajnie wyczerpany. By go stworzyć potrzeba: x2 Liście Navo, x1 Krawe Lilie, Szafirowa woda

Eliksir przenikalności - Dzięki niemu można przenikać przez np. ściany. By go stworzyć potrzeba: x1 Czarna Perła, x1 Fragment Mroku, x1 Fragment Płótna

Eliksir dalekiego wzrok - Pozwala widzieć każdy szczegół z dużej odległości. By go stworzyć potrzeba: x2 Pióra Orłów, x1 Owoc Mroku, x1 Wodny Storczyk
 
Eliksir szybkości - Sama nazwa wskazuję. By go stworzyć potrzeba: x1 Owoc i liście Artoniwo, x2 Mroczne Ziele, x1 Płomienny Pył

Eliksir niewidzialności - Pozwala na kilka godzin stać się niewidzialnym. By go stworzyć potrzeba: Srebrny Deszcz, x1 Sierść Minotaura, x1 Zęby Hydry

Eliksir odbicia - Zadana rana pojawia się na ciele przeciwnika. By go stworzyć potrzeba: x1 Nektar Śmierci, x1 Jad Chimery, x3 Kruczę Ziele

Eliksir lewitacji - Pozwala lewitować. By go stworzyć potrzeba: x1 Rozbite Lustro, x1 Wiadro Magmy, x4 Niebieskie Wiśnie

Eliksir leczniczy - Pozwala uleczyć niegroźne rany. By go stworzyć potrzeba: x1 Grzyb Kilsza, x1 Sok z Niebieskich Wiśni, x1 Płetwy Trytonów


Bronie:


Złoty Miecz - Miecz wykonany ze złota, niezwykle ostry i twardy, nie złamie się od byle uderzenia.

Srebrny Miecz - Miecz wykonany ze srebra, jest ostry, aczkolwiek często trzeba go ostrzyć, nie złamie się od byle uderzenia.

Brązowy Miecz - Miecz wykonany z brązu, szybko się tępi, często się łamie.

Łuk myśliwski - Dosyć mały łuk, służy do polowania na zwierzynę średniej wielkości.

Łuk 'bojowy' - Duży łuk o dużym zasięgu (strzały). Głównie wykorzystywany do ostrzału wroga.

Strzały - Są nieodłącznym elementem łuków. (komplet - 10 strzał).

Topór bojowy -  Tu chyba nie muszę wyjaśniać, ta broń również przystosowana jest do walk.


(To teraz nie zalicza się do broni, ale dupa tam.)


Okrągła tarcza - Drewniana, okrągła tarcza, na jej środku znajduję się metalowy szpikulec.

Okrągła, metalowa tarcza - Metalowa, okrągła tarcza, na jej środku znajduję się drewniany szpikulec.





Żywioł powietrza:

a. Uderzenie powietrza - zaklęcie podstawowe. coś w stylu kuli wiatru, która pozbawia przeciwnika równowagi.

b. Powietrzna tarcza - zaklęcie podstawowe. Mag otacza się powietrzną kulą, która chroni go przed kilkoma pierwszymi atakami.

c. Tornado - zaklęcie średnie. Przywołuję potężne wichury, jednakże efekt trwa kilka minut.

d. Próżnia - zaklęcie średnie. W jakimś małej komorze, pomieszczeniu mag może wywołać próżnie.

e. Błyskawica - zaklęcie trudne. Polega na porażeniu błyskawicą przeciwnika.





Nie skąp kasy, trochę nad tym siedziałam D:

4
Morska Jaskinia Sheere / Zacisze
« dnia: Grudzień 25, 2013, 19:31:56 »
Strumień przepływa przez sam środek korytarza. Jest on uzdrawiający - wystarczy kilka kropel, by zasklepić i uzdrowić rany. Czasami również dodaję energii.

5
Morska Jaskinia Sheere / Pomieszczenie główne
« dnia: Grudzień 25, 2013, 19:24:46 »
  Duża 'komnata', ze ścian spływają liczne wodospadu, a w ścianach znajdują się magiczne kryształy, które oświetlają całe to miejsce.

6
Sheere / Towarzysz
« dnia: Grudzień 23, 2013, 22:33:16 »
Imię: Blizzard
Wiek: Rok?
Żywioł: Lód
Charakter: Odkrywany.
Wygląd:

7
Sheere / Rzeczy posiadane.
« dnia: Grudzień 23, 2013, 22:31:29 »
Składniki Podstawowe: Brak.
Składniki Specjalne: Brak.
Przedmioty Zwykłe: A jak myślisz?
Przedmioty Specjalne: Oczywiście.
Eliksiry: No pewnie!
Zbroja: No zgadnijcie c8
Broń: Kosa.
Monety: Oby wam w gardle stanęły. 100.

8
Sheere / Moce etc.
« dnia: Grudzień 23, 2013, 22:29:27 »
Z żywiołów włada wodą, światłem, oraz głównie cieniem, aczkolwiek tych żywiołów będzie się dopiero uczyć.

Z umiejętności do perfekcji opanowała walczenie swą kosą, żadnej innej broni nie posiada.

9
Sheere / Ogólnie.
« dnia: Grudzień 22, 2013, 17:39:07 »
Imię: Sheere

nazwisko: Ta.

Rasa: Anioł Śmierci

Wiek: 19

Grupa: Mag

Charakter Jest obojętna na otaczający ją świat. Zazwyczaj nastawiona neutralnie do innych, aczkolwiek jest dosyć drażliwa i mściwa. Szczerza, czasami do bólu, niekiedy złośliwa i ironiczna.

Wygląd: Sheere nie jest ani wysoka, ani niska. Ma zielone oczy, średniej długości włosy, oraz jest szczupła. Nie wyróżnia się jakąś specjalną siłą, nie jest supermanem. Za to jest wytrzymała, szybka i zwinna, dzięki czemu długo wytrzymuję na polu walki i unika większości ataków. 

Cechy charakterystyczne: Niesamowite, zielone oczy.

Rodzina: ---

Stan cywilny: Hmpf c:

* Inne: Jako anioł śmierci nie ma żadnej drugiej postaci, nie, nie, nie. Polega to na tym, iż gdy tylko zapragnie znikąd pojawia się jej kosa. Tak, taką bronią się posługuję, nieważne, że jest magiem. Kosa nie jest jednak taka zwykła. Jest niezwykle ostra, może przeciąć nawet diament. Prócz tego od czasu do czasu u Sheere można zobaczyć niewielkie, czarne skrzydła. Jednak rzadko kiedy korzysta z tej opcji. (czyli z lotu)

10
Pomysły / Moce.
« dnia: Grudzień 22, 2013, 13:19:04 »
Żywioł cienia:

a. Ciemność - zaklęcie podstawowe. Dzięki temu zaklęciu w promieniu kilku metrów zapada nieprzenikniony mrok, nawet, jeśli jest akurat środek dnia.

b. Cichocień - zaklęcie podstawowe. Umożliwia bezszelestne poruszanie się i niewidzialność. Jednak jest podstawowe, gdyż efekt trwa do 4 minut.

c. Uderzenie Ciemności - zaklęcie średnie. Kula ciemności ma postać materialną. Otacza ona przeciwnika i więzi go w kuli przez kilka minut. 

d. Piętno Cienia - zaklęcie średnie. Na ciele przeciwnika pojawia się twz. piętno, dzięki któremu można go odnaleźć, gdziekolwiek by się nie ukrył, oraz jednocześnie go osłabia. Trwa to do pół godziny.

e. Iluzja - zaklęcie trudne. Opiera się to na iluzji, które pokazują najgorsze koszmary przeciwnika.



Żywioł ziemi:

a. Kamienny Pocisk - zaklęcie podstawowe. Czyli po prostu możliwość wysłania kamienia gdziekolwiek się chcę. Można po prostu przenieść kamień, bądź zaatakować nim przeciwnika.

b. Trzęsienie ziemi - zaklęcie podstawowe. O niskim zasięgu i najczęściej niespecjalnie groźne trzęsienie ziemi. Polega na tym, że przeciwnik traci równowagę i najczęściej pada na ziemię.

c. Kamienna tarcza - zaklęcie średnie. Przed magiem wyrasta potężny głaz, który go zasłania. Jednak skała jest krucha i po max. 3 atakach ulega zniszczeniu.

d. Ruchome piaski - zaklęcie podstawowe. Chyba nie muszę tłumaczyć, o co chodzi. Możliwość jest dostępna tylko na pustyniach, bądź pustkowiach, czy mokradłach.

e. Lawina - zaklęcie trudne. Wywołuję potężną lawinę, jednak umiejętność dostępna tylko w górach.




A tak poza tym, mag włada wszystkimi żywiołami, czy jednym wybranym? Bo niestety nigdzie nic nie piszę na ten temat.
No i wprowadziłabym żywiołowe ograniczenia, jeśli można władać kilkoma. Np. możliwość użycia wody tylko, przy jeziorach, roślinach, strumieniach etc.
Ognia i światła tylko w dzień, pod warunkiem, iż na niebie widać słońce. A cień, jeśli wejdzie oczywiście, tylko w jakiś zacienionych miejscach, podziemiach, w nocy. Ziemia tylko na pustkowiach, w górach, podziemiach, pustyniach.

11
Spis Ludności / Sheere
« dnia: Grudzień 22, 2013, 00:30:53 »
Imię: Sheere

nazwisko: Ta.

Rasa: Anioł Śmierci

Wiek: 19

Grupa: Mag

Charakter Jest obojętna na otaczający ją świat. Zazwyczaj nastawiona neutralnie do innych, aczkolwiek jest dosyć drażliwa i mściwa. Szczerza, czasami do bólu, niekiedy złośliwa i ironiczna.

Wygląd: Sheere nie jest ani wysoka, ani niska. Ma zielone oczy, średniej długości włosy, oraz jest szczupła. Nie wyróżnia się jakąś specjalną siłą, nie jest supermanem. Za to jest wytrzymała, szybka i zwinna, dzięki czemu długo wytrzymuję na polu walki i unika większości ataków. 

Cechy charakterystyczne: Niesamowite, zielone oczy.

Rodzina: ---

Stan cywilny: Hmpf c:

* Inne: Jako anioł śmierci nie ma żadnej drugiej postaci, nie, nie, nie. Polega to na tym, iż gdy tylko zapragnie znikąd pojawia się jej kosa. Tak, taką bronią się posługuję, nieważne, że jest magiem. Kosa nie jest jednak taka zwykła. Jest niezwykle ostra, może przeciąć nawet diament. Prócz tego od czasu do czasu u Sheere można zobaczyć niewielkie, czarne skrzydła. Jednak rzadko kiedy korzysta z tej opcji.

Strony: [1]
Polityka cookies
Darmowe Fora | Darmowe Forum
swiatmuzyki freeforall wwwstadodzikich neder-live splemhappyhorse