Dragoria

Zaloguj się lub zarejestruj.

Zaloguj się podając nazwę użytkownika, hasło i długość sesji
Szukanie zaawansowane  

Aktualności:

Forum SMF zostało uruchomione!


Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.

Pokaż wątki - Evora

Strony: [1] 2 3 ... 5
1
Aktualności / ...
« dnia: Lipiec 18, 2014, 12:00:37 »
 Forum oficjalnie umarło.

 Zainteresowanych zapraszam tu: http://www.wojnawatah.darmowefora.pl/

2
Wzgórza Grzmiącego Kopyta / Drzewo Snów
« dnia: Grudzień 30, 2013, 16:16:08 »

 Wysoko nad chmurami, na płaskowyżu rośnie drzewo. Nie posiada ono liści, lecz nadal żyje. Alchemicy najczęściej wykorzystują obumarłe gałęzie, po to aby je zmielić na pył zwany Pyłem Magii.

3
Wyżyna Yrnis / Zlodowacona Wysepka
« dnia: Grudzień 30, 2013, 15:56:39 »

 Niewielka wysepka znajdująca się na wielkim jeziorze. Większość jej powierzchni zajmują drzewa, przebijające się przez głęboki lód.

4
Wyżyna Yrnis / Oszronione Jezioro
« dnia: Grudzień 30, 2013, 15:53:10 »

 Ogromne jezioro otoczone małym lasem. Czasem gdy księżyc jest wysoko na niebie, pośród lodowatej wody dostrzec można słaby blask pereł.

5
O nas / Książki
« dnia: Grudzień 30, 2013, 14:11:59 »
 Ten wątek umożliwia podzielenie się z innymi swoimi opiniami o poszczególnych książkach.

6
Srebrne Źródło / Drewniany Most
« dnia: Grudzień 29, 2013, 23:04:33 »

 Stary most łączący brzegi jeziora.

7
Stepy Sacylli / Podmokła Polana
« dnia: Grudzień 29, 2013, 23:02:47 »

 Ogromna polana. Przechadzając się po niej trzeba uważać by nie wejść w jakąś kałużę.

8
Księżycowa Polana / Porywista Rzeka
« dnia: Grudzień 29, 2013, 21:34:55 »

 Rzeka biegnąca przez większość krain na swoje źródło pod ziemią niedaleko polany. Nad źródłem zbudowano ołtarz, aby podczas pierwszych dni Pory Kwitnięcia składać ofiary bogu wody.

9
Księżycowa Polana / Wielkie Drzewo
« dnia: Grudzień 29, 2013, 21:30:32 »

 Ogromny dąb, stojący tu od setek lat. Jeśli ma się odpowiedni sprzęt można z niego odsączyć gęsty sok, zwany również Łzami Słońca.

10
Ocean / Kręta Zatoka
« dnia: Grudzień 29, 2013, 21:24:12 »

 Miejsce gdzie rzeka wpada do morza. Polodowcowa skalna plaża otaczająca zatokę tworzy znakomite miejsce do rozwoju roślin, między innymi rośnie tu wiele drzew Artonivo i rzadko spotykane krzaki Navo.

11
Bank / Ev
« dnia: Grudzień 28, 2013, 08:25:51 »
 Nie ma nic - 100 złotych

12
Bank / Informacje
« dnia: Grudzień 28, 2013, 08:24:51 »
 Bankiem przewodzą administratorzy. Oni mogą dodawać pieniądze naszej postaci. Inaczej zapanowałby chaos. Tak więc tutaj umieszczane będą wątki z imieniem naszej postaci, w których na początku znajdować się będzie początkowa liczba złota. Wszystkie zakupy oraz sprzedaże proszę brać tutaj pod uwagę. I uprzejmie proszę by na bieżąco aktualizować ekwipunek, bo na kłótnie raczej tutaj nie ma miejsca. Praca dodatkowa na rzecz forum również jest wyceniana i dodawana do stanu konta danej postaci. Jakieś pytania?

13
Tablica Ogłoszeń / Prace
« dnia: Grudzień 26, 2013, 09:36:14 »
 Jak to było wspomniane na wstępie, że można pracować. W związku z tym ja w końcu się wysiliłam i postanowiłam napisać tę listę etatów. Na sam początek informuję, że do poszczególnych zawodów może zgłosić się większa ilość osób. Limit będzie napisany gdzieś tam koło nazwy. No jeszcze napomnę, że lepiej jest wykonywać pracę prawidłowo, bo inaczej można ją stracić, jak również z niej dobrowolnie zrezygnować.

 Jeszcze trzeba opisać handel. No więc kupiec sprzedający broń pierwszy towar dostaje tak jakby za darmochę. Jeżeli ktoś od niego kupi ten towar to on zarobione monety dodaje do swojej kieszeni. Natomiast, gdy towar się skończy to trzeba go zakupić. No to więc idziemy do jakiegoś sprawdzonego dostawcy np. kowala i zamawiamy. Tylko, że trzeba tam iść. Za towar kupiec płaci ze swojej kieszeni. Potem on znowu sprzedaje ten towar itd, itd. To takie błędne koło. Jeśli natomiast nazbieraliśmy czegoś ciekawego, np. jakiś dziwny przedmiot to idziemy do handlarza i sprzedajemy mu go. Możemy to nazwać takim nielegalnym handlem. Najczęściej z niego są duże zyski.

 Aby zostać nauczycielem Magii, trzeba wybrać żywioł, w którym się opanowało wszystkie zaklęcia, bo po co brać, np. Magię Ziemi skoro się wybrało na główny żywioł ogień?


Posady:

1. Nauczyciel-Ryuk(1/1)- osoba nauczająca w Akademii.
 Wypłata: 20-30 złotych monet

2. Nauczyciel Magii-(0/6):

a. Nauczyciel Magii Ognia-(0/1)- osoba nauczająca w gildii magii wody ognia xD
 Wypłata: 25-35 złotych monet

b. Nauczyciel Magii Wody-(0/1)- osoba nauczająca w gildii magii wody.
 Wypłata: 20-30 złotych monet

c. Nauczyciel Magii Światła-(0/1)- osoba nauczająca w gildii magii światła.
 Wypłata: 25-35 złotych monet

d. Nauczyciel Magii Ziemi-(0/1)- osoba nauczająca w gildii magii ziemi.
 Wypłata: 25-35 złotych monet

e. Nauczyciel Magii Cienia-(0/1)- osoba nauczająca w gildii magii cienia.
 Wypłata: 25-35 złotych monet

f. Nauczyciel Magii Powietrza-(0/1)-osoba nauczająca w gildii magii powietrza
 Wypłata: 25-35 złotych monet

3. Handlarze-(1/20):

a. Handlarz Surowcami Podstawowymi-Nathaira(1/2)- osoba sprzedająca surowce podstawowe.
 Wypłata: tyle ile zarobi i nie wyda na towar

b. Handlarz Surowcami Specjalnymi-(0/2)- osoba sprzedająca surowce specjalne.
 Wypłata: tyle ile zarobi i nie wyda na towar

c. Handlarz Zwykłymi Przedmiotami-(0/2)- osoba sprzedająca zwykłe przedmioty, np. deski, gwoździe.
 Wypłata: tyle ile zarobi i nie wyda na towar

d. Handlarz Przedmiotami Specjalnymi-(0/2)- osoba sprzedająca przedmioty specjalne.
 Wypłata: tyle ile zarobi i nie wyda na towar

e. Handlarz Bronią-(0/2)- osoba sprzedająca broń.
 Wypłata: tyle ile zarobi i nie wyda na towar

f. Handlarz Zbroją-(0/2)- osoba sprzedająca zbroje.
 Wypłata: tyle ile zarobi i nie wyda na towar

g. Handlarz Lekami-(0/2)- osoba sprzedająca leki, takie jak rozmaite maści, albo Apap.
 Wypłata: tyle ile zarobi i nie wyda na towar

h. Handlarz Eliksirami-(0/2)- osoba sprzedająca eliksiry.
 Wypłata: tyle ile zarobi i nie wyda na towar

i. Handlarz Zwierzątkami Specjalnymi-Ryuk(1/2)- osoba sprzedająca zwierzątka mające jakieś właściwości, np. produkcyjne, lecznicze.
 Wypłata: tyle ile zarobi i nie wyda na towar

j. Handlarz Wierzchowcami-(0/2)- osoba wynajmująca wierzchowce. Za kupno trzeba trochę więcej zapłacić...
 Wypłata: tyle ile zarobi i nie wyda na towar

4. Medyk-Sheere(1/5)- osoba lecząca innych. Jedni mogą posługiwać się umiejętnościami magicznymi, a inni zaś tradycyjnymi sposobami.
 Wypłata: 30-40 złotych monet

5. Zielarz-(0/3)- osoba robiąca leki i sprzedająca je handlarzom.
 Wypłata: tyle ile handlarz zapłaci

6. Weterynarz-Ryuk(1/2)- osoba lecząca zwierzęta.
 Wypłata: 30-35 złotych monet

7. Alchemik-(0/3)- osoba wytwarzająca eliksiry.
 Wypłata: tyle ile handlarz jej zapłaci

8. Kowal-(0/3)- osoba wytwarzająca broń.
 Wypłata: tyle ile handlarz jej zapłaci

9. Płatnerz-(0/2)- osoba wytwarzająca zbroje.
 Wypłata: tyle ile handlarz jej zapłaci

10. Kucharz-(0/4)-osoba pracująca w karczmie.
 Wypłata: 15-30 złotych monet

11. Barman-(0/2)- -.-
 Wypłata: 15-30 złotych monet

12. Poszukiwacz-(0/3)- osoba poszukująca przedmiotów specjalnych.
 Wypłata: tyle ile handlarz jej zapłaci

13. Twórca-(0/4)- osoba tworząca przedmioty specjalne.
 Wypłata: tyle ile handlarz jej zapłaci

14. Bibliotekarz/ Handlarz Książkami-(0/5)- osoby pracujące w Wielkiej Bibliotece w gildii. Mogą wypożyczać innym książki, albo również je sprzedawać.
 Wypłata: średnio 20-30 złotych monet

15. Krawiec/ Handlarz Ubraniami-(0/4)- szyje ubrania, najczęściej na zamówienie, albo łata jakieś tam dziury w płaszczach.
 Wypłata: średnio 25-35 złotych monet

16. Stolarz-(0/3)- osoba wytwarzająca przedmioty zwykłe np. stół.
 Wypłata: tyle ile handlarz jej zapłaci.

17. Myśliwy-(0/4)- osoba polująca na zwierzęta i dostarczająca mięso do karczmy.
 Wypłata: 15-30 złotych monet

18. Rybak-(0/3)- osoba łowiąca ryby i dostarczająca je do karczmy.
 Wypłata: 15-30 złotych monet

19. Dziennikarz-(0/7)- osoba zbierająca materiał, a później robiąca z tego jakąś gazetę sprzedawaną w fabule.
 Wypłata: 35-45 złotych monet

20. Synoptyk-(0/2)- zapowiada pogodę.
 Wypłata: jeżeli prognoza będzie dobrze opisana 30-40 monet

21. Farmer-(0/5)-osoba hodująca roślinki na swojej ziemi. Później wyhodowane roślinki może sprzedać do karczmy.
 Wypłata: 15-30 złotych monet

22. Piekarz-(0/2)- osoba piekąca chleb oraz różne ciasta, ciasteczka =P
 Wypłata: 15-30 złotych monet

22. Właściciel Stadniny-(0/2)- osoba zajmująca się hodowlą wierzchowców.
 Wypłata: 20-30 złotych monet

23. Ambasador-Evora(1/5)- uczestniczy w misjach dyplomatycznych po między nacjami.
 Wypłata: o ile nie dojdzie do wojny 25-35 monet, jeżeli dojdzie do wojny, traci pracę


 To tyle tego. Jest dość spory wybór więc mam nadzieje, że każdy znajdzie coś dla siebie. Do zapełnienia jest równe 101 etatów. Jeśli ktoś mi nie wieży może sam policzyć.

14
O nas / Muzyka
« dnia: Grudzień 26, 2013, 07:52:08 »
 Każdy chyba ma jakiś ulubiony zespół, albo chociaż piosenkę. Dyskusje na ten temat proszę prowadzić tutaj.

15
Evora / Historia
« dnia: Grudzień 24, 2013, 08:48:08 »
 Dziewczyna leżała bez ruchu z zamkniętymi oczami. W końcu powoli otworzyła je. W pomieszczeniu panował pół mrok, a sufit wymalowany był niczym mozaika z kolorowych rąbów. Występowały one w trzech kolorach: czarnym, białym i zgniłozielonym. Każdy z nich musiał mieć inne znaczenie.
 Dziewczyna wyciągając się usiadła. Nie wiedząc co ma dalej robić rozglądnęła się dookoła. Ściany pokoju wymalowane były w ten sam wzór co sufit. Podłoga zaś wykładana była biało czarnymi płytkami niczym szachownica. Pod jedną ze ścian stała wielka drewniana szafa. Przy innych ścianach zauważyła liczne stare rzeźby, nic interesującego.
 W końcu dziewczyna zaczęła myśleć o sobie. Kim jest? I skąd się tutaj wzięła? W końcu jej uwagę przykuły rozdarte spodnie. Jedna nogawka oderwana była do kolana, zaś druga miała liczne ślady pazurów. Teraz przynajmniej wiedziała jedno, że musi znaleźć jakieś porządniejsze ubranie.
 Szybko wstała i podbiegła do szafy i otworzyła od niej drzwiczki. W skutek mocnego szarpnięcia, z szafy wyleciała chmara kurzu i na chwilę oślepiła dziewczynę. Ona zaś delikatnie przetarła oczy czekając aż przestaną łzawić. Po chwili jej patrzałki przestały szczypać i dziewczyna zajęła się grzebaniem w szafie. Większość ubrań była na nią zbyt duża, ale w końcu znalazła brązowe spodnie z zwężonymi nogawkami.
 Dziewczyna energicznie się przebrała, po czym spostrzegła, że na drzwiczkach szafy zawieszone było lustro. Teraz mogła się sobie dokładnie przyjrzeć miała ona krótkie kasztanowe włosy oraz bursztynowe duże oczy. Następnie skupiła się na swoim ubiorze. Oprócz spodni znalezionych na szybko w szafie miała na sobie kremową koszulę w lekko brązowawym odcieniu. Rękawy koszuli były kończyły się w połowie ramienia. Na swojej ręce dziewczyna zauważyła czarną bransoletkę. Zaczepione były do niej srebrne literki układające się w wyraz "Evora". To zapewne było jej imię.
 Nie zastanawiając się dłużej dziewczyna wzięła stary czarny płaszcz z kapturem i wyszła z pomieszczenia.

Strony: [1] 2 3 ... 5
Polityka cookies
Darmowe Fora | Darmowe Forum
carstworosyjskie fifa11 wolfes coffee goldcraft