3
« dnia: Grudzień 27, 2013, 00:07:13 »
Przedmioty zwykłe:
Bryła magmy
Kolcolist (drzewko)
Dar nimfy (przedmiot)
Pył magii
Kieł smoka
Ametystowa róża
Szmaragdowa lilia
Bezdenny woreczek
Klątwa milczenia
Pył księżyca
Kamień Księżycowy
Róg chaosu
Czarna perła
Bransoleta śmierci
Kamienny Pazur
Esencja Mrozu
I takie coś, wymyśliłam to w sprawie z pracami. Głównie chodzi o te targi, czyli sprzedawane przedmioty:
Zbroje
Płomienna zbroja - x1 Esencja Ognia, x1 Łzy Słońca, x1 Płomienny Pył
Lodowa zbroja - by ją stworzyć potrzeba: Szafirowa woda, x2 Srebrne Łzy, x1 Esencja Mrozu
Piaskowa zbroja - x1 Korzenie Wiecznego Drzewa, x1 Kopyta Centaura, x2 Grzyb Narowo
Czarna zbroja - x1 Nektar Śmierci, x2 Czarny Piasek, x3 Mroczne Ziele
Biała zbroja - x1 Kryształowy Miał, x3 Niebieskie Wiśnie, x1 Atramentowa Krew
Eliksiry:
Eliksir energii - Dodaję nowej energii, w przypadku, gdy ktoś jest skrajnie wyczerpany. By go stworzyć potrzeba: x2 Liście Navo, x1 Krawe Lilie, Szafirowa woda
Eliksir przenikalności - Dzięki niemu można przenikać przez np. ściany. By go stworzyć potrzeba: x1 Czarna Perła, x1 Fragment Mroku, x1 Fragment Płótna
Eliksir dalekiego wzrok - Pozwala widzieć każdy szczegół z dużej odległości. By go stworzyć potrzeba: x2 Pióra Orłów, x1 Owoc Mroku, x1 Wodny Storczyk
Eliksir szybkości - Sama nazwa wskazuję. By go stworzyć potrzeba: x1 Owoc i liście Artoniwo, x2 Mroczne Ziele, x1 Płomienny Pył
Eliksir niewidzialności - Pozwala na kilka godzin stać się niewidzialnym. By go stworzyć potrzeba: Srebrny Deszcz, x1 Sierść Minotaura, x1 Zęby Hydry
Eliksir odbicia - Zadana rana pojawia się na ciele przeciwnika. By go stworzyć potrzeba: x1 Nektar Śmierci, x1 Jad Chimery, x3 Kruczę Ziele
Eliksir lewitacji - Pozwala lewitować. By go stworzyć potrzeba: x1 Rozbite Lustro, x1 Wiadro Magmy, x4 Niebieskie Wiśnie
Eliksir leczniczy - Pozwala uleczyć niegroźne rany. By go stworzyć potrzeba: x1 Grzyb Kilsza, x1 Sok z Niebieskich Wiśni, x1 Płetwy Trytonów
Bronie:
Złoty Miecz - Miecz wykonany ze złota, niezwykle ostry i twardy, nie złamie się od byle uderzenia.
Srebrny Miecz - Miecz wykonany ze srebra, jest ostry, aczkolwiek często trzeba go ostrzyć, nie złamie się od byle uderzenia.
Brązowy Miecz - Miecz wykonany z brązu, szybko się tępi, często się łamie.
Łuk myśliwski - Dosyć mały łuk, służy do polowania na zwierzynę średniej wielkości.
Łuk 'bojowy' - Duży łuk o dużym zasięgu (strzały). Głównie wykorzystywany do ostrzału wroga.
Strzały - Są nieodłącznym elementem łuków. (komplet - 10 strzał).
Topór bojowy - Tu chyba nie muszę wyjaśniać, ta broń również przystosowana jest do walk.
(To teraz nie zalicza się do broni, ale dupa tam.)
Okrągła tarcza - Drewniana, okrągła tarcza, na jej środku znajduję się metalowy szpikulec.
Okrągła, metalowa tarcza - Metalowa, okrągła tarcza, na jej środku znajduję się drewniany szpikulec.
Żywioł powietrza:
a. Uderzenie powietrza - zaklęcie podstawowe. coś w stylu kuli wiatru, która pozbawia przeciwnika równowagi.
b. Powietrzna tarcza - zaklęcie podstawowe. Mag otacza się powietrzną kulą, która chroni go przed kilkoma pierwszymi atakami.
c. Tornado - zaklęcie średnie. Przywołuję potężne wichury, jednakże efekt trwa kilka minut.
d. Próżnia - zaklęcie średnie. W jakimś małej komorze, pomieszczeniu mag może wywołać próżnie.
e. Błyskawica - zaklęcie trudne. Polega na porażeniu błyskawicą przeciwnika.
Nie skąp kasy, trochę nad tym siedziałam D: