Dragoria

Ogólne => Tablica Ogłoszeń => Pomysły => Wątek zaczęty przez: Sheere w Grudzień 22, 2013, 13:19:04

Tytuł: Moce.
Wiadomość wysłana przez: Sheere w Grudzień 22, 2013, 13:19:04
Żywioł cienia:

a. Ciemność - zaklęcie podstawowe. Dzięki temu zaklęciu w promieniu kilku metrów zapada nieprzenikniony mrok, nawet, jeśli jest akurat środek dnia.

b. Cichocień - zaklęcie podstawowe. Umożliwia bezszelestne poruszanie się i niewidzialność. Jednak jest podstawowe, gdyż efekt trwa do 4 minut.

c. Uderzenie Ciemności - zaklęcie średnie. Kula ciemności ma postać materialną. Otacza ona przeciwnika i więzi go w kuli przez kilka minut. 

d. Piętno Cienia - zaklęcie średnie. Na ciele przeciwnika pojawia się twz. piętno, dzięki któremu można go odnaleźć, gdziekolwiek by się nie ukrył, oraz jednocześnie go osłabia. Trwa to do pół godziny.

e. Iluzja - zaklęcie trudne. Opiera się to na iluzji, które pokazują najgorsze koszmary przeciwnika.



Żywioł ziemi:

a. Kamienny Pocisk - zaklęcie podstawowe. Czyli po prostu możliwość wysłania kamienia gdziekolwiek się chcę. Można po prostu przenieść kamień, bądź zaatakować nim przeciwnika.

b. Trzęsienie ziemi - zaklęcie podstawowe. O niskim zasięgu i najczęściej niespecjalnie groźne trzęsienie ziemi. Polega na tym, że przeciwnik traci równowagę i najczęściej pada na ziemię.

c. Kamienna tarcza - zaklęcie średnie. Przed magiem wyrasta potężny głaz, który go zasłania. Jednak skała jest krucha i po max. 3 atakach ulega zniszczeniu.

d. Ruchome piaski - zaklęcie podstawowe. Chyba nie muszę tłumaczyć, o co chodzi. Możliwość jest dostępna tylko na pustyniach, bądź pustkowiach, czy mokradłach.

e. Lawina - zaklęcie trudne. Wywołuję potężną lawinę, jednak umiejętność dostępna tylko w górach.




A tak poza tym, mag włada wszystkimi żywiołami, czy jednym wybranym? Bo niestety nigdzie nic nie piszę na ten temat.
No i wprowadziłabym żywiołowe ograniczenia, jeśli można władać kilkoma. Np. możliwość użycia wody tylko, przy jeziorach, roślinach, strumieniach etc.
Ognia i światła tylko w dzień, pod warunkiem, iż na niebie widać słońce. A cień, jeśli wejdzie oczywiście, tylko w jakiś zacienionych miejscach, podziemiach, w nocy. Ziemia tylko na pustkowiach, w górach, podziemiach, pustyniach.
Tytuł: Odp: Moce.
Wiadomość wysłana przez: Evora w Grudzień 22, 2013, 16:40:43
 Wow. Zaklęcia fajne i zostaną dodane. Oczywiście pracę wynagrodzę, tylko jeszcze nie wiem jak.

 Hmmm... Jak dla mnie można by zrobić tak, że mag ma dostęp do dwóch lub trzech żywiołów, ale jeszcze nad tym pomyśle.
Tytuł: Odp: Moce.
Wiadomość wysłana przez: Ryuk w Grudzień 22, 2013, 16:45:16
Dobra ustalmy że zwykły mag może znać 3rzywioły z czego z 1 jest arcymiszczem
Tytuł: Odp: Moce.
Wiadomość wysłana przez: Sheere w Grudzień 22, 2013, 16:55:35
Możecie zrobić tak, iż każdy będzie miał do wyboru 3 żywioły, acz tylko w jednym będzie miał dostęp to tego najsilniejszego zaklęcia, a z reszty max. do tych średnich.
Tytuł: Odp: Moce.
Wiadomość wysłana przez: Evora w Grudzień 22, 2013, 17:24:27
 Niezłe! A zatem niech tak będzie. W najbliższej przyszłości wezmę się za edycję.
Tytuł: Odp: Moce.
Wiadomość wysłana przez: Evora w Grudzień 23, 2013, 09:11:38
 Oke. Już edytowałam. Nagrodę możesz sobie wybrać po między: nagrodą pieniężną, przedmiotem specjalnym i jeszcze czymś... Ja tyle wymyśliłam tylko, że to zbyt mały wybór.
Tytuł: Odp: Moce.
Wiadomość wysłana przez: Sheere w Grudzień 23, 2013, 11:36:39
A co te przedmioty specjalne dają? Składniki do jakiś eliksirów, umiejętności, szkoleń? (coś a'la nwd).
Tytuł: Odp: Moce.
Wiadomość wysłana przez: Evora w Grudzień 23, 2013, 11:39:34
 Składniki to tak, ale przedmioty zwiększają siłę czy coś. Tylko, że tu u nas nie ma jakiś tych wykresów z statami...
Tytuł: Odp: Moce.
Wiadomość wysłana przez: Sheere w Grudzień 23, 2013, 11:57:47
Mkay. To idę się bawić w komornika, zostaniecie z niczym! 8D